دیدبان
امیر پوردستان در مراسم رونمایی از دستاورد جدید هوانیروز اعلام کرد

رونمایی از شبیه سازهای کبری و شنوک در آینده/ تاکید رهبر انقلاب بر ارتقای توان دفاعی

رونمایی از شبیه سازهای کبری و شنوک در آینده/ تاکید رهبر انقلاب بر ارتقای توان دفاعی

  دیدبان: امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از شبیه‌ساز پایه متحرک بالگرد 214 که صبح امروز یکشنبه در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا صورت گرفت، طی سخنانی گفت: جنگ، اتفاق بسیار تلخی است اما باید قبل از وقوع آن سلاح‌ها و تجهیزات را آماده کرد.

وی افزود: ارتش در این خصوص قدم‌های بسیار بلندی برداشته، حفظ و ارتقای بنیه دفاعی از تاکیدات مقام معظم رهبری و در دستور کار نیروهای مسلح است.

پوردستان ادامه داد: نیروی انسانی با بنیه‌های دینی و اعتقادی و تجهیزات مبتنی بر دکترین و طرح‌های دفاعی و بحث آموزش از مهمترین مولفه‌های آمادگی رزمی است.

فرمانده نیروی زمینی با تاکید براینکه امروز بستر تمامی فعالیت‌های این نیرو مبتنی بر آموزش است، اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفته‌ترین شبیه‌سازها متناسب با نیاز کشور را در نیروی زمینی ارتش تولید می‌کنیم.

پوردستان در ادامه خاطر نشان کرد: مرکز آموزشی شهید وطن پور هوانیروز بزرگترین مرکز آموزش خلبانی کشور و منطقه است و آمادگی پذیرش دانشجو از کشورهای دوست و همسایه را داراست.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پروژه قادر 3 (شبیه‌ساز بالگرد 214)پروژه بزرگ و ارزشمندی است، گفت: در ماه‌های آینده پروژه قادر 5 که شبیه ساز بالگردهای 209، کبری و شنوک است رونمایی می‌شود.




منبع: فارس

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران